0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Siti Nuraisah 'Dijumpai 75 Produk Berkaitan
Oleh Anatomy
1÷x=1 (Undivided) is the first special album by Wanna One. It was released on June 4, 2018 with "Light" serving as the album's title track. The physical release comes in six versions: Wanna One, Triple Position, Lean On Me, The Heal, No.1, and Art Book. Members of the group were split into units and collaborated with well-known artists Zico, Nell, Heize, and Dynamic Duo to help produce their songs. Their accompanying reality show Wanna One Go: X-Con followed the members thro Maklumat lanjut

ASAL: RM121.70

SEKARANG: RM 109.53 (-10%)

AHLI: RM 103.45 (-15%)

Oleh Siti Khadijah
‘Kasih ayah lebih tinggi daripada gunung dan sayang ibu lebih dalam daripada dasar lautan.’ YA, itulah yang terjadi kepada WAK ROSLI. Menjadi seorang ayah begitu sukar buatnya apabila memiliki seorang anak gadis yang lincah seperti SITI HAJAR. Luaran nampak lembut tetapi jiwa Siti Hajar tiada sesiapa yang mampu mengawal termasuk Wak Rosli. Bagi Siti Hajar jiwanya sudah sebati dengan motosikal, kelajuan dan perlumbaan sehingga dia memasang angan-angan untuk memiliki Maklumat lanjut

ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 21.25 (-15%)

Oleh Siti Fuziah Yusof
Menanam tanaman makanan seperti sayur-sayuran di sekeliling rumah adalah mudah, praktikal dan dapat menjimatkan perbelanjaan harian kita. la bukan sahaja boleh dijadikan sebagai makanan malah tanaman ini juga boleh dijadikan sebagai tanaman hiasan untuk persekitaran rumah kita. Terdapat pelbagai jenis tanaman makanan yang boleh ditanam bersesuaian dengan cuaca negara kita. Selain daripada menjadi bahan makanan atau campuran dalam masakan, tanaman ini juga boleh dijadikan s Maklumat lanjut

ASAL: RM37.00

SEKARANG: RM 33.30 (-10%)

AHLI: RM 31.45 (-15%)

Oleh Abdullah Bin As'Ad Al-Yafi'I Al-Syafie
Buku ini amat sesuai dibaca oleh setiap muslim yang ingin mengenal setiap aspek peribadi Siti Aisyah Binti Abu Bakar, Ibu sekalian orang beriman, terlebih-lebih lagi kaum wanita dan para isteri yang ingin menjadi wanita teladan dalam hal kemuliaan. Maklumat lanjut

ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 9.00 (-10%)

AHLI: RM 8.50 (-15%)

Oleh Siti Aisah Syeikh Husin

ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 20.40 (-15%)

Oleh Siti Farrah Shahwir

ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 12.60 (-10%)

AHLI: RM 11.90 (-15%)

Oleh Ryu Su Hyeong
Positive Psychology For Overcoming Depression Maklumat lanjut

ASAL: RM62.90

SEKARANG: RM 56.61 (-10%)

AHLI: RM 53.47 (-15%)

Oleh Cheritasis
Kisah ini pasal Siti dengan Khair Luth. Siti budak stor saja. Khair Luth bos dia saja. Budak stor suka bos. Bos suka PA. PA suka tunangnya. Kelang-kabut sungguh. Bila Khair Luth tengah berkira-kira nak meluahkan perasaan cinta kepada PAnya, Rosalee, tiba-tiba dia mendapat tahu wanita idamannya itu sudah pun berpunya. Bukan setakat berpunya, malahan dah bertunang dan akan melangsungkan perkahwin. Siap bagi jemputan kedua majlisnya kepada Khair Luth. Lalu Khair Luth mem Maklumat lanjut

ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 22.95 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
Riyana seorang gadis dari keluarga sederhana. Seorang pelajar yang bijak dan sedang menuntut di universiti tempatan. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafran Zahim telah menghuru-harakan hidupnya.“Aku taulah aku ni handsome, anak orang kaya. Tadi mesti kau nampak aku naik Porsche. Tu yang kau saja jatuhkan buku, padahal terkena sikit aje, saja nak kenal dengan aku, kan?” sindirnya.“Helo! Mamat muka selengga. Awak nak saya azan dekat telinga awak ke? Jangan perasan boleh tak Maklumat lanjut

ASAL: RM33.90

SEKARANG: RM 30.51 (-10%)

AHLI: RM 28.82 (-15%)

Oleh Kaher
Think Positive & Achieve Your Dreams Maklumat lanjut

ASAL: RM73.80

SEKARANG: RM 66.42 (-10%)

AHLI: RM 62.73 (-15%)

Oleh Xanseviera
THE HAPPINESS ADVANTAGE: HOW A POSITIVE BRAIN FUELS SUCCESS IN WORK AND LIFE Maklumat lanjut

ASAL: RM74.90

SEKARANG: RM 67.41 (-10%)

AHLI: RM 63.67 (-15%)

Oleh Siti Rozilah
RAYU... rayulah lagi! Semakin mangsanya menangis dan merayu agar dia berhenti menyeksa mereka, semakin dia seronok. Rayuan mereka seolah-olah nyanyian merdu di telinganya. Dia ketagih melihat darah. Lagi banyak darah, lagi dia seronok. Melihat mangsanya menggelepar kesakitan adalah satu kepuasan yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata. Dia adalah seorang algojo yang ditugaskan untuk menghukum pesalah. Mangsanya bukan sebarang mangsa. Dia memilih perempuan seperti She Maklumat lanjut

ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 23.80 (-15%)

Oleh Siti Rozilah
MENYANGKA yang dirinya telah dizalimi Eizhan, kekasihnya sendiri, Nur Naziha mula membenci lelaki. Dia kemudiannya bekerja di sebuah farmasi di Mentakab. Di situ, dia diburu cinta Lokman Azad, duda kematian isteri. Lemas dikejar cinta duda itu, Nur Naziha nekad letak jawatan dan kembali ke Kuala Lumpur. Tetapi, di kota raya itu juga hidupnya tidak aman. Eizhan yang tidak pernah melupakan Nur Naziha, terus mencari dan menagih cintanya. Begitu juga dengan Marzuki, abang tiri Maklumat lanjut

ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 23.80 (-15%)

Oleh Siti Esah Kamarulzaman

ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.01 (-10%)

AHLI: RM 7.57 (-15%)

Oleh Siti Zarinah

ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 12.75 (-15%)

Walaupun Buku Ini Bertajuk "7 Benua", Tetapi Cerita Yang Dipersembahkan Bukanlah Daripada Kesemua Tujuh Benua Yang Ada Di Muka Bumi. Ianya Sekadar Merujuk Kepada Ruangan Bumi Yang Menjadi Destinasi Mana-Mana Pengembara. Semoga Semua Pembaca Terinspirasi Dengan Kisah Dan Ilmu Yang Ingin Dikongsi Di Dalam Buku Ini. Maklumat lanjut

ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 21.25 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Kematian ibu dan ayah angkatnya memaksa Amsyar memikul tanggungjawab yang berat. Dia terpaksa membesarkan Elisha, anak yatim piatu. Sepanjang membesarkan Elisha, Amsyar merahsiakan bahawa mereka berdua sebenarnya bukan adik-beradik kandung. Amsyar bimbang, Elisha tidak mahu tinggal bersamanya lagi. Kerana Amsyar begitu menyayangi Elisha dan tidak sanggup untuk berpisah dengan Elisha. Umar, iaitu sahabat Amsyar sering menasihati Amsyar agar menghalalkan hubungan mereka deng Maklumat lanjut

ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 24.65 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
INI wasiat yang paling gila dan tidak masuk akal! Itulah yang bermain dalam fikiran Aiman Zafril apabila Nenek Masyitah mahu dia berkahwin dengan Nelydia yang gemuk dan tiada apa-apa keistimewaan. Dia tiada pilihan. Perlu berkahwin jika mahu harta menjadi miliknya. Setelah bergelar suami kepada Nelydia seberat 120 kg itu, Nenek Masyitah membuat onar lagi. Mahukan cicit! Jika tidak, jangan harap Nenek Masyitah akan memberikan harta. Gelap hitam dunia Aiman Zafril. Bagaiman Maklumat lanjut

ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 23.80 (-15%)

Oleh Siti Zarinah

ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 12.75 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
“Kasih Maisara!!!” Kemarahan papanya tidak diendahkan. Sikap angkuh dan sombong begitu menebal dalam diri. Ditambah pula dia menyalahkan papanya atas kematian arwah mamanya.Pertemuan tanpa di duga dengan lelaki bernama Nazril Nazim membuka tirai baru dalam hidupnya. Maisara bertemu buku dengan ruas, keegoannya dicabar!“Saya lagi rela kahwin dengan perempuan hodoh! Sebab kebahagiaan bukan pada paras rupa. Saya mencari isteri solehah bukan ratu cantik dunia!” Bagai nak Maklumat lanjut

ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 36.00 (-10%)

AHLI: RM 34.00 (-15%)

Oleh Siti Rozilah
Setiap kali tibanya bulan Mei, Kampung Busut Tunggal bagaikan disumpah. Murid-murid sekolah terlolong-lolong akibat histeria. Kejadian penoreh getah diserang harimau dan yang terbaru, dua beranak telah ghaib ditelan hutan. Semua ini menimbulkan kegelisahan dalam hati Pak Ya dan para penduduk kampung. Bagi mereka, semua musibah yang terjadi disebabkan 'penunggu' yang menghuni Gua Hitam. Gelagat sekumpulan anak-anak muda yang diketuai oleh Raymond Tan yang berdegil untuk me Maklumat lanjut

ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 23.80 (-15%)

Oleh Siti Khadijah
“Aku tak suka campur adukkan antara cinta dan persahabatan. Biarlah cinta dengan cinta dan sahabat dengan sahabat. Itu pendirian aku yang takkan aku padam.” Kerana prinsip tersebut, TUAN RYAN ZHARIFF memendamkan perasaannya yang sebenar terhadap gadis tersebut. Gadis itu sukar untuk didekati menyebabkan gadis itu amat berlainan pada pandangan matanya. Ryan mula mendekati UMMU BALQIS melalui hubungan persahabatan tapi pada masa yang sama dia memberikan janji kepada gadi Maklumat lanjut

ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 20.40 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Apalagi yang ada pada diri seorang wanita itu melainkan maruah dan harga dirinya. Seandainya kedua-dua itu dirampas, dia sudah tidak punyai apa-apa lagi. Dia hanya mempunyai jasad yang bernyawa tanpa apa-apa harga. Mimi Atia sedih! Mimi Atia terluka dengan apa yang berlaku. Tetapi masa tidak dapat diputar kembali. Dan dia telah kehilangan segalanya. Hai, baru sekarang nak balik. Keluar dengan lelaki, lepas itu dua hari kemudian baru nak tunjuk muka. Hebat perangai ustazah Maklumat lanjut

ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 16.92 (-15%)

Oleh Siti Noriha
Di saat matanya bertikam pandang dengan mata Hayfa, gadis comel yang baru berpindah ke sini dari Kuala Lumpur itu telah membuatkan hatinya berdegup kencang. Tapi,…untuk mencuri hati gadis comel dan manis itu perlu ada modus operandi yang dirancang dengan baik. Dia mahu kelihatan seperti lelaki yang budiman. Siapa sangka, dia seorang lelaki yang tidak pandai langsung mengatur modus operandi yang baik sehinggakan peluangnya tertutup terus. “Su, kalau susah-susah sangat, Maklumat lanjut

ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 21.51 (-10%)

AHLI: RM 20.32 (-15%)

Oleh Siti Noridah
Semoga Kisah Pengeembaraan Beliau Menjadi Inspirasi Kepada Mereka Yang Ingin Mengembara Ke India Juga Satu Hari Nanti. Maklumat lanjut

ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 21.25 (-15%)

Oleh Siti Khadijah
"Ada ke dalam dunia ni orang yang kena culik, boleh jatuh suka pada penculik? Mengarut, kan? Aku dah mula sukakan kau, Qartal." -AISY RAISYA. "Jangan pernah berharap yang aku ni baik. Kau tak kenal siapa aku yang sebenarnya. Nanti kau akan menyesal! Kita berdua tak boleh jadi kawan ataupun musuh. Lepas keluar dari hutan ni, kau ikut haluan kau dan aku, ikut haluan aku. Anggap saja kita tak pernah berjumpa!" - QARTAL. "Kalau awak perlukan teman untuk ketawa, saya ada. Ka Maklumat lanjut

ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 24.65 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Amera, anak angkat yang dijadikan tempat melepaskan dendam dan geram Ku Afnan Zakirin iaitu, anak Tan Sri Ku Ali kerana Amera disangka anak perempuan simpanan ayahnya. Sehinggalah terjadi satu tragedi berdarah, Amera terbunuh angkara Ku Afnan Zakirin. Kemunculan Nurul, si gadis bermata duitan telah berjaya menawan hati Ku Afnan. Meskipun kehadiran Nurul semata-mata inginkan kemewahan dan kesenangan, Ku Afnan Zakirin tetap ingin memiliki gadis itu. Pada masa yang sama Nurul te Maklumat lanjut

ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 19.47 (-15%)

Oleh Siti Noridah
Buku Ini Mengisahkan Cerita Pengembaraan Luar Biasa Siti Noridah Ab. Rahman Yang Telah Ke Negara Bergolak Afghanistan Secara Solo Pada Musim Luruh 2014 Yang Lalu. Beliau Pernah Ditangkap Dan Disoal Siasat Oleh Askar Afghanistan Dan Dituduh Sebagai Agen Perisik Daripada Pakistan. Semangat Untuk Mengembara Ke Tempat Yang Jarang Dikunjungi Membawa Beliau Ke Sana Untuk Melihat Sendiri Realiti Kehidupan Warga Afghanistan Yang Telah Lama Terasing Daripada Dunia Luar Selepas Era Pep Maklumat lanjut

ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 21.25 (-15%)

Oleh Siti Zarinah

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Oleh Dr. Hassan Noor

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Oleh Siti Zarinah

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Kerana kecewa kekasih hati ber­kahwin dengan gadis lain, Zafia mendaftar diri di Agensi Mencari Jodoh. Niat hatinya hanya satu, ingin membalas dendam terhadap bekas ke­kasihnya, Shahril. Tanpa berfikir panjang, Zafia terus menandatangani surat per­janjian tanpa berjumpa ter­lebih dahulu dengan bakal suami. Setelah berjumpa Aezwan, lelaki yang dikenali melalui Agensi Mencari Jodoh, Zafia mula berubah fikiran. Tidak mahu meneruskan perkahwinan. Namun Zafia tidak dapat meng Maklumat lanjut

ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 25.11 (-10%)

AHLI: RM 23.72 (-15%)

Oleh Siti Nur Fatimah Hassan , Mohd Solleh Bin Abdul Razak
“Fiqah Kecantikan” adalah sebuah buku mengenai hukum–hakam berhias dan bersolek mengikut panduan Islam. Buku ini bertujuan menyuntik kefahaman dan keyakinan pembaca dalam menentukan imej wanita solehah yang benar-benar mendamaikan hati. “Fiqah Kecantikan” ini juga mampu menarik wanita bagi memilih prinsip imej dan penampilan Muslimah yang bertepatan dengan syariat Islam. Maklumat lanjut

ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 17.00 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Syahiman lelaki berwajah tampan cuba menyembunyikan kelebihannya itu dengan berpenampilan selekeh semata-mata untuk mendapatkan cinta sejati. Dia mahu mencari wanita yang benar-benar dapat menerima kekurangan dirinya. Akhirnya cintanya diterima Fazira. Fazira menghina paras rupa, kekurangan dan kerjaya Syahiman yang tidak menjamin masa depan. Apa yang berlaku seterusnya? Maklumat lanjut

ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 19.47 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
Syed Aizril dan Aleya melayari bahtera hidup yang bahagia bersama anak-anak. Lapan tahun hidup berumah tangga begitu indah dan manis rasanya.“Abang akan berada di sisi Leya sampai ke akhir nafas abang, sayang. Abang tak akan tinggalkan Leya. Leya segala-galanya dalam hidup abang.”Datin Sharifah Rosnah tidak dapat menerima takdir yang tersurat buat arwah anaknya. Hati itu masih hitam dengan dendam kesumatnya! Faizal pula, penjara masih tidak menginsafkannya. Kebencian pada Maklumat lanjut

ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 32.40 (-10%)

AHLI: RM 30.60 (-15%)

Oleh Siti Nadzrah Sheh Omar

ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 22.95 (-15%)

Oleh Siti Zarinah

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Anak hakikatnya bukan milik kita tetapi "milik" Allah, maka kita tidak boleh membesarkannya mengikut sesuka hati atau sesedap rasa kita. Ibu bapa yang ikhlas akan banyak menerima walaupun mereka Memberi bukan untuk itu. Apa yang mereka semai, akhirnya itulah yang akan mereka tuai. Allah tidak akan mensia-siakan ibu bapa yang ikhlas mendidik anak-anak hanya kerana mengharap keredaan-Nya. Malah Tuhan akan menitipkan rasa kasih kepada hati anak untuk mengasihi ibu bapa yang ikhl Maklumat lanjut

ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 25.50 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Mimi Atia gagal menerima Tengku Khuzairi sebagai suami kerana masih dihantui kenangan lalu. Tengku Khuzairi berubah, dia tidak lagi berperangai seperti dahulu. Namun, Mimi Atia telah menetapkan batas-batas pergaulan di antara dirinya dengan Tengku Khuzairi malah lelaki itu tidak diperlakukan selayaknya Maklumat lanjut

ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 22.02 (-15%)

Oleh Siti Nur Dhuha
Puteri Laila merasakan kehadiran Hasrul dalam hidupnya bagaikan satu bala apabila musibah sering menimpanya setiap kali lelaki itu mendekatinya. Kisah gila-gila mereka berterusan apabila Puteri Laila mendapat tahu Hasrul sebenarnya mempunyai pertalian persaudaraan dengannya. Megat Kamarulzaman, iaitu ayah Puteri Laila telah jatuh miskin dan mempertanggungjawabkan Hasrul menjaga Puteri Laila. Dapatkah Puteri Laila tinggal bersama Hasrul di rumah yang sangat uzur itu? B Maklumat lanjut

ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 22.02 (-15%)

Oleh Siti Nurbaya

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Oleh Datin Wira Dr. Hajah Siti Hawa Mohd
Mengapa Bayar Lebih? Belilah Dengan Harga Borong! Berjimat cermat adalah menjadi amalan kebanyakan usahawan yang berjaya. Secara logiknya, Tuan Mydin boleh mendapatkan pekerjaan dengan mudah iaitu dengan bekerja dengan bapanya. Tetapi ini bermakna kebolehan Tuan Mydin tidak akan diuji dan diketahui. Oleh yang demikian, Tuan Gulam (ayahanda Tuan Mydin) telah mengaturkan supaya anaknya Tuan Mydin bekerja di kedai kawannya. Tidak lama selepas itu, Tuan Mydin bekerja pula d Maklumat lanjut

ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 16.92 (-15%)

Oleh Siti Amalia

ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 12.75 (-15%)

Oleh Siti Nurzulaikha Binti Adam
Buku yang menjadi tatapan pembaca ini menjadi pilihan yang tepat bagi menghuraikan persoalan-persoalan sekitar proses mencari dan mendapatkan ilmu. Buku ini menyajikan kepada anda penerangan konsep dan dasar ilmu dalam Islam. Mengemukakan kitab-kitab dan rujukan yang sesuai dalam proses mencari ilmu agama. Memberikan panduan berguna yang berupaya mendidik jiwa agar mencintai ilmu. Persembahan buku yang ringkas, padat dan menarik. Buku “Memburu Keberkatan Ilmu” ini sangat Maklumat lanjut

ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 17.00 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
"Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya." "Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah jadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling." Andai itu takdir-Nya, di Maklumat lanjut

ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 16.92 (-15%)

Oleh Siti Khadijah
“Abang janji sayang, hanya cinta sayang yang pertama dan yang terakhir buat abang. Takkan ada mana-mana perempuan yang akan dapat mengubah cinta ini malah perasaan cinta dah terkubur bersama dengan jasad sayang. Abang doakan sayang aman di sana.”- THAQIF ASWAD. Pertemuan pertama antara Nuha Saqeena dan Thaqif Aswad menimbulkan perasaan cinta buat si gadis. Sedangkan si jejaka pula masih sukar melupakan memosi silam ketika bersama si isteri yang sudah lama pergi. Cinta Maklumat lanjut

ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 25.50 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
Ellana dan Ellani, kembar seiras yang tinggal bersama mak ngahnya selepas kematian ibubapa mereka. Mak Ngah Gayah membezakan kasih sayangnya. Ellana dilayan bagaikan puteri. Sedangkan Ellani diperlakukan tidak ubah seperti hamba abdi. ”Kenapa kau tak mati ikut mak kau! Kau ni memang menyusahkan aku! Dahlah hidup merempat! Buat tak sedar diri pulak! Kalau kau berani lagi melawan aku. Aku sagat-sagat muka kau dengan berus dawai. Biar jadi hodoh! Dasar budak tak guna!” hamun Maklumat lanjut

ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 35.01 (-10%)

AHLI: RM 33.07 (-15%)

Oleh Siti Aryani Rashid
Siri Cita-cita Amani ini memberi pendedahan awal kepada kanak-kanak tentang sesuatu kerjaya. Amani digambarkan sebagai seorang kanak-kanak ceria yang mempunyai impian dan bercita-cita tinggi. Amani akan berusaha bersungguh-sungguh untuk merealisasikan impiannya. Melalui pengalaman dan warna-warni kehidupan yang dilalui setiap hari, telah menguatkan lagi azam Amani untuk menjadi seorang insan yang berjaya di dunia dan di akhirat. Buku ini juga mengandungi doa-doa harian di dal Maklumat lanjut

ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 8.42 (-15%)

Oleh Siti Auni
Arissa Maisarah dan Irfan Naufal merupakan pasangan secocok yang kelihatan bahagia pada mata semua orang. Namun di sebalik hubungan mereka berdua yang nampak bahagia itu, siapalah yang tahu betapa Arissa Maisarah menderita dengan perangai ego Irfan Naufal yang melampau. Lagi ditegur, lagi menjadi-jadi! Bukan sahaja ego, lelaki itu juga cepat baran membuatkan Arissa Maisarah berasa ragu-ragu sama ada Irfan Naufal benar-benar mencintainya atau tidak sedangkan dia terlalu mencin Maklumat lanjut

ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 20.40 (-15%)

Oleh Dato’ Siti Nor Bahyah Mahamood , Ida Ezyani Othman
Hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu, ya Allah, Hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu, Hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu, tidak ada sekutu bagi-Mu, hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu, Sesungguhnya segala pujian dan nikmat, Dan pemerintahan adalah milik-Mu, Tidak ada sekutu bagi-Mu. Maklumat lanjut

ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 17.00 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
Novel kedua kepada penulis "Andai itu Takdirnya" "Apa jadi driver? Hei, Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver," marah Mak Timah. "Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" so Maklumat lanjut

ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 16.92 (-15%)

Oleh Rizki Joko Sukmono

ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 44.91 (-10%)

AHLI: RM 42.42 (-15%)

Oleh Siti Fuziah Yusof
Seperti yang kita ketahui, hutan hujan tropika ini menyimpan pelbagai misteri, keajaiban dan keunikannya yang tersendiri . Begitu juga tumbuh-tumbuhan yang tumbuh subur di atasnya. Sejak turun temurun lagi hubungan di antara manusia dan alam sekitar itu sangat akrab. Tumbuh-tumbuhan yang ada di sekitar manusia menyimpan khasiat dan keajaibannya yang tersendiri khususnya dalam bidang perubatan tradisional ataupun perubatan alternatif. Berdasarkan pengalaman nenek moyang terd Maklumat lanjut

ASAL: RM68.00

SEKARANG: RM 61.20 (-10%)

AHLI: RM 57.80 (-15%)

Oleh Yusri Amir

ASAL: RM19.50

SEKARANG: RM 17.55 (-10%)

AHLI: RM 16.58 (-15%)

Oleh Ahmad Faud

ASAL: RM18.90

SEKARANG: RM 17.01 (-10%)

AHLI: RM 16.07 (-15%)

Oleh Siti Sarah Othman
Assalamualaikum kawan-kawan! Kawan-kawan ada rahsia tak? Amani pun ada rahsia. Shhh... jangan beritahu papa, mama dan Along Amani tau! Sebenarnya, Amani ada buat sesuatu tanpa pengetahuan mereka. Macam mana ya, kawan - kawan? Kawan-kawan nak tahu tak apa yang Amani dah lakukan? Kalau kawan-kawan nak tahu apakah rahsia Amani itu, jangan lupa baca buku ini! ‘Shhh... Ini Rahsia Amani, Tau!’ Maklumat lanjut

ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 9.81 (-10%)

AHLI: RM 9.27 (-15%)

Oleh Muhammad Farid

ASAL: RM18.50

SEKARANG: RM 16.65 (-10%)

AHLI: RM 15.73 (-15%)

Oleh Siti Rosmizah
“Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap hari biar tuhan panjangkan umur abang Is. Kalau boleh biar mak yang mati dulu dari abang Is. Jalankan tanggungjawab dulu jangan senang aje nak lepaskan beban kat orang lain!”.Ya Allah! Terkedu Iskandar mendengarnya. Kenapa perangai Maklumat lanjut

ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 34.11 (-10%)

AHLI: RM 32.22 (-15%)

Oleh Cikgu Kamil , Kusyi Hirdan , Roziah Adama , Siti Zarinah , Tg Norlaila

ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 12.75 (-15%)

Oleh Siti Nuraisah

ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.11 (-10%)

AHLI: RM 6.72 (-15%)

1-75 of 75

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top